Our Lil Prince...

baby

Saturday, May 7, 2011

wajarkah...?

sakit hati!panas hati!marah!
sume ada dlm ati aku nih....nape la ada manusia tanpa hati perut camnih?

baru td aku mendapat berita yg amat menyakitkan hati...perlukah seorang lelaki menunjukkan kekuasaannya terhadap isteri dgn memukul...?hebatkah dia dimata wanita bila berkelakuan seperti itu..?bodoh nya sang lelaki itu..sbb, wanita perlukan belaian kasih syg dr hati yg tulus, dr sentuhan yg lembut..bukan sepak terajang sbgai tanda kasih syg...

kalau selama ini, aku sering mendengar dn melihat cerita2 sebegini di televisyen, drama2 swasta...tetapai kali ini realiti berlaku depan mataku...dekat dgn ku...apekah sakit org sedemikian..?patutkah dihantar ke hospital bahagia..?atau terus ke balai polis..?

yg pasti, aku meluat tgk muka nya...benci dn rasa seperti mahu aku ludah saje muka nya...!adoi....berapi2 marah aku nih...

engkau, dah la muka huduh...pendek..gelap...kaki penipu...bual je lebih...segala2 x nampak cantik di mata aku...perangai ko huduh..amat huduh skali...

Ya Allah, jauhkan lah aku dr malapetaka ini....amin....

No comments:

Post a Comment