Our Lil Prince...

baby

Tuesday, May 10, 2011

antara cinta dan sayang..

tetibe jerk terfikir sal dua perkara nih..cinta dan syg...(jiwang ler plok...)heheh...
ape beza nya..?bukan ke dua2 penting dlm sebuah perhubungan?tanpa salah satu, mesti cacat hubungan tu, kn?

pernah jugak aku terfikir...klau satu hari nanti hubungan kami tidak panjang..bukan ke sudah suratan takdir?tp, mampukah aku menerima suratan takdir seperti ini...?atau, mampukah dia menerima nya...?

yang pasti, cinta kepada yg SATU adalah abadi...smpai mati pon, tetap setia...tetap mendalam...alangkah bagusnya kalau aku hanya mencintaiNya lebih dari segala yg ada di dunia ini...tp, mengapakah terlalu sukar?padahal sebenarnya teramat senang?

bila di ingat2 balik, pernah kah aku bersyukur di atas segala nikmat yg telah DIA berikan?Berapa kerap saja aku menadah tangan tanda syukur...?Berapa kali aku bersujud selain dr kewajipan...?sudah banyak kali kah aku membiarkan diri aku dikuasai nafsu syaitan...?

Bila difikir2 balik, macamana kalu satu hari bila aku dijemput...?mesti byk yg aku x dpt jwb..mesti hancur badan aku nih kena tibai...wooo...takut..seram...

Harap aku hidup didunia ini atas keredhaanNya..atas rahmatNya..aminnn....

No comments:

Post a Comment