Our Lil Prince...

baby

Friday, April 12, 2013

sekian lama tidak ber-blog

sudah sekian lama aku x berblog...
malas nk menaip..idea tarak mari derr...

sepanjang ketiadaan aku..moh,nk update secupak...

1). khalish dh besar..setahun 3 bln dh...xder sambutan utk birthday dia..cuma aku belikan kek,yg aku rasa nk mkn,pastu,aku beli lilin,sambut 3 beranak...wlaupn xder sambutan harijadi,tp,hadiah harijadi ttp ader....especially from opah...nk tau opah bg ape..?
nah...





semua kenderaan tu,hadiah dr opah..hehe..mama?bg kek jelah...

sekarang,,khalish dh bleh jalan dh..ada la 2,3 perkataan dia leh sebut sikit...ma,papa,mak,cicak...aish,cicak?haha...sgt suka tgk cicak.,..dunno why..maybe slalu kalo nk pkaikn pampers,nk suh dia duk diam,sebut..khalish,cicak tu ats tu...haa..dia duk la diam skejap..smbil mata cari mana cicaknye...haaha..

cepat jer besar..;leh ke nk suh statik gitu jer..xmo besar sgt...


2.) aku?xdak perkembangan sgt..gitu2 heee jelah..

3,4,5 dan seterusnya...

aku dh mls nk taip...tggu next entry plak...ada lg sbenarnya nk cite...

aku skang tgh addict..addict ngn grup preloved kt fb...haha...gile2...smpai org2 disekeliling aku pn berjangkit...

leh bukak kedai bundle lepas nih...haish..camne lah leh terjebak ngn grup nih....

nk tau sal grup nih..moh aku cite next entry..hahaha...baiii...

No comments:

Post a Comment