Our Lil Prince...

baby

Wednesday, April 17, 2013

DILEMA BALIK MENGUNDI

ok...5/5/2013, sekali lagi malaysia akan diberi peluang untuk memilih barisan pemimpin yang akan menerajui kerajaan Malaysia.memang tak sabar untuk megetahui keputusannya,kn?tapi,haruslah kita sebagai rakyat malaysia bijak untuk memilih hala tuju negara kita..hoyeaahhh....

tapi, disebalik keterujaan kita untuk balik mengundi, ada yang sedang menderita sebab terpaksa berpisah dengan anak isteri/suami disebabkan pulang untuk mengundi..haha...dan,salah seorang nya adalah aku.sebab, sorang mengundi kat timur,sorang barat...huhu...kes naya.

sibuk duk mencari solution,camner nak balik tanpa harus seorang pn x mengundi...jauh woo...anak ada sorg.so,terpaksa ikut hakim syariah,di mana ank yg sedang menyusu,harus berada di bawah jagaan ibunya..hahahaa....aku la yg harus bwk balik mr.khalish bersama...nun,jauh ke terengganu..sedangkn en.papa   
hanya sejengkal jer dr rumah...iaitu di semenyih...

so,keputusan yang kami buat,aku n mr.khalish harus naik flight.now, dh booking tiket flight untuk balik mengundi,sambil bercuti skali di kampung terchenta..walaupn tanpa suami terchentttaaa..xpe, yang penting aku dapat balik..hehe...

ramai yang terpaksa menjadi ibu tunggal sepanjang hari mengundi nnti..selain aku, adik n kakak ku jugak harus balik tanpa suami di sisi...heh,wat a big deal ya!mom is a super women at all...kami boleh buat,boleh jaga ank,boleh survive without a man...only man cant survive without us..hihi....tp,bukan senang woo nk jaga si kecik yg tgh lasak seorg diri...harap nnti xde hal yg besar berlaku...haduii..letih wooo...!

start from now,dh boleh solat hajat untuk memilih...haha....aku suka tgk suasana bila waktu berkempen nnti..meriah woo...ada kisah suka,ada jugak duka..yg best,tiap2 mlm,kampung aku mcm pesta je bila tiba masa untuk berkempen..siap ada mkn2 besar lagik..i like...

till then, bai...:)

p/s: ngah fikir nk packing barang camner supaya nnti aku x kelam kabut duk pegang barang, n duk pegang khalish at the same time...haish...(actlly, i need my man...!)hihi..


these 2 men in my life


No comments:

Post a Comment