Our Lil Prince...

baby

Monday, September 8, 2014

SELAMAT DATANG KEMBALI..

LAST UPDATE:4/12/2013
LATEST UPDATE: 08/9/2014

Alhamdulillah, ter'update' juga blog ini.Terbuka hati nak aktif balik ber'blog'.setelah sekian lama menyepi.bukan bersawang lagi dah, berbukit bukau, dah jadi hutan lipur dh blog ni.haish..!

setahun menyepi:-

anak saya bertambah usianya.makin besar,makin sihat,makin ceria,makin macam2 perangai..tapi saya makin happy,sebab anak saya membesar dengan sihat dan cerdas.

anak masih sorang.
my khalish at 2y8m


suami masih nan satu,hehe

yang paling BEST, saya masih aktif sebagai PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH!

setiap 15hb, masih dapat bonus dari Encik SHAKLEE.

SHAKLEE buat hidup saya makin sibuk.jadual harian saya makin padat.TAPI, saya tak kisah.SEBAB saya makin tahu hala tuju saya dalam SHAKLEE.

till then,kita jumpa lagi next blog k..

Sekian,

Momma shaklee,
AKITAH,
SID 962533
0199437817

No comments:

Post a Comment