Our Lil Prince...

baby

Wednesday, March 30, 2011

lama sungguh..

sudah lama sungguh aku x update blog nih...hmm..terasa rindu plak nk menulis balik..mungkin sbb umah ku dh bleh guna internet..hehe...dr 2010, skang dh masuk 2011..perkahwinanku pun sudah memasuki fasa pertama(about 1 year)..anniversary on 14th Feb 2011.bahagia?hmm..Alhamdulillah..aku bahagia.wlau kdg2 ada ribut taufan, aku tetap bahagia..terima kasih Allah kerana memberi aku bahagia ini...anak?belum rezeki kami lagi...byk perkara yg berlaku pada diriku sepanjang setahun perkahwinan ini..kesihatan aku tidak mengizinkan aku untuk memiliki permata hati untuk setahun tg lepas...tp, untuk tahun ini, dn yg seterusnya, Insyaallah, kami akan berusaha untuk memilikinya...hihihi...chaiyok akitah...doa byk2..moga Allah permudahkan usaha kami ini...amin...:)

No comments:

Post a Comment