Our Lil Prince...

baby

Friday, January 8, 2010

bengang..!

"kak, sluar ni xder tag harga...saya nak bwk ke kaunter cmner..?"kataku penuh sopan...(kakak tesco masih lagi berborak dengan sorang lagi membernya dengan rancaknya....)tapi matanya memandang aku, sambil mulutnya bercakap dengan kawannya...dalam atiku masih lagi terdengar perkataan sabar...tup2 aku tunggu respon dia, bleh x dia blah macam tu jer..macam aku nih tunggul kayu ker per kat depan dia...
apelagi,aku pun hangin la...aku sound kakak yang sorang lagi tu..."kak, saya cakap ngan dia, dia blah mcm tu jer???"...kakak tu pandang aku sambil tersengih2...rasa bersalah dan takut ler tu...:dik, adik bwk sluar yang ada tag dengan yang adik nak beli, ke kaunter yer..."kakak tu tukar bertutur dengan amat2 sopan skali....nak cover member la tuh...aku mmg hangin..ikutkan ati aku, mau jer aku gi jumpa kakak tu balik...sound jer..biar dia tau...tapi bile memikirkan kakak tu dah berumur sket, aku tahan jer...aper la...macam tu punyer servis pun ader ker....kalu xnak keje, benti la....!

No comments:

Post a Comment