Our Lil Prince...

baby

Thursday, March 31, 2011

heart problem

aku=heart problem?
ya, aku adalah pesakit jantung..saat aku disahkan mengidap sakit ini, aku hanya mampu terdiam..kerana sebenarnya aku mmg sangat2 takut untuk menerima berita ini..saat aku mengetahuinya, aku adalah tunangan kepada ikmal hisham.dan, perasaan itu menjadi lebih teruk bilamana aku memikirkan masa depan yg bakal aku lalui kelak.bagaimana penerimaan org sekeliling aku?tunang aku?keluargaku?bakal mertuaku?Tuhan, saat aku sendirian, aku hanya mampu mengadu kepadaMu.sesungguhnya aku buntu.aku takut.aku risau.dan aku memang amat sedi.tapi, aku sebenarnya amat2 bersyukur..Alhamdulillah, semua org disekelilingku memberi kata semangat untuk aku tabah menghadapinya.ya, aku mesti tabah..mesti kelihatan tabah supaya org tidak bersedih untuk aku.

No comments:

Post a Comment