Our Lil Prince...

baby

Tuesday, November 27, 2012

Durian Crepe:Sbb sume org duk sebut,aku pn nak jugak ler.....

heee...
durian crepe.memula dgr,aku ingatkn lempeng durian ke,ape ke...atau lukisan durian ke...mcm batik crepe tuh..yg tu,aku tau ler,sbb my bro lukis batik...haa...sesape rasa nk order batik crepe,atau ape jenis kain sutera batik,leh roger aku...original hand made...heee....kilang batik yg x der rupe kilang ada kat umah ganu..:)

dah..mengarut sampai ke batik..apehal??

ok,cite pasal durian crepe nih..aku order ngn kak mas...4 ketul,rm10..duk puchong utama saje..so,dia leh antar sampai umah aku yg duk kat bdr puteri...order dlm tghr,mlm pas maghrib baru kak mas leh antar.sbb bru free...xper,aku sabar menanti..hehe...

sesampai jer durian crepe..(aku order 2)..sbb tamak,...kui3....trus aku simpan satu dlm peti ais,satu lagi ngap ngn mr.husband..sedap...!sungguh,x tipu..!

ada lg,3 ketul kat umh...kang balik nk bedal lg..x sabar nih..!

nah,layan gambar sket....

akitahthestory
rupe durian crepe...kuning gitu...lazat!

akitahthestory
lg durian crepe..kasik terliur sket...:p

akitahthestory
isi dalam...memeyyy terangkat..!

ok..sila terliur..!

bai...:)





No comments:

Post a Comment