Our Lil Prince...

baby

Thursday, September 27, 2012

mainan mengasah minda

hee....
khalish mmg byk mainan...aku tukang beli..husband tukang geleng kepala...
sbb,kalo aku yg beli,mmg terrrbaik dr segenap segi..termasuk money...
tp,kalo husband beli,stok2 kudiyama(menurut husband)...hahaaha....

saje nk menunjuk...heheh...brg mainan khalish yg terbaru..siyes,nih aku dh fikir berpuluh2 kali utk beli..last2 aku beli jugak....

 bkn setakat mengasah minda,juga mengasah duit dlm poket..haish...mahal nye la brg2 mainan budak!



haa...nih aku beli sbb rasa mcm nk suh dia belajar berjalan sambil main...best benda nih...since khalish dh start nk berjalan...berdiri...so,aku rasa benda nih amat berguna...

p/s: aku beli kat 2nd hand punye item...still in good condition.so..dpt jimat disitu..:)

                                    budak yg suka sgt main...nk tido pn syg,sanggup tahan mata..

No comments:

Post a Comment