Our Lil Prince...

baby

Wednesday, September 12, 2012

Alhamdulillah..wat a gud news...!

Alhamdulillah...

Dapat berita paling gembira harini...my gud fren,sue(suhaida sutim)kawan masa sama2 belajar di uitm dlu...akhirnya mengandung..!setelah more than 5 year waiting..now,Tuhan dh makbulkan doa semua org...Alhamdulillah..

berkat kesabaran kalian(sue & suami)..akhirnya terjawab juga...rezeki Tuhan bagi,cepat atau lambat,kita cuma harus sentiasa berdoa tanpa putus asa, yakin dan redha...

bile dpt tau je berita nih,terasa mcm nk nangis...sanagat2 gembira...

betapa,sue boleh bersabar menempuh hari2 tanpa cahaya mata...kalau aku,mampu ke aku bersabar?
sedangkan masa aku dlu,harus menunggu smpai setahun disebabkan arahan doc pn,aku rasa terlalu lama...sampaikan bile tiba saatnya doc bg green light,trus aku tanpa menunggu seminit pn..berusaha utk dapatkan chy mata...even,mak aku marah pn,sbb operationnya masih baru lg...pn,aku buat2 x dgr....selepas sebulan,masih tiada apa2 tanda,pn,aku leh rasa kecewa...oh,betapa aku khilaf...betapa aku lupa kuasa Tuhan saat tu...betapa aku lupa akan doa dan tawakkal...redha dan pasrah...ampunkan aku,Ya Allah...

kepada sue,
kite doakan ko sihat dan selamat melahirkan bayi yg dikandung..t.care okeh..:)

p/s; teringat masa preggy dlu...hows time flies...khalish dh besar..tp,kenapa saat mengadung dlu rasa mcm masih baru lg...saat melahirkan pn terasa mcm bru semalam...!




No comments:

Post a Comment