Our Lil Prince...

baby

Thursday, September 20, 2012

IJN again:24th Sept 2012

will be in IJN again on 24th Sept 2012.

haish...malas nk p,tp kena p jugak....

Isnin ni,need to do ECHO and details check up...sbb,condition heart mcm dh drop..(menurut hosp serdang..)...so,doc kat IJN suruh buat echo again this monday.

Harap everything will be okay..sbb aku xde keberanian utk buat operation kali kedua..sakit wooo....!

Sakit tu penghapus dosa...ok,aku tau...tp,ada sape2 berani nk kena belah jantung dia masa dia tgh sihat2..leh berlari2,leh berkejaran,leh lompat2 bintang lg..?ada?

lain la kalo masa tu,keadaan diri sdri pn lemah,x bermaya...mesti sape2 pn nk operate,kn?

lg satu,aku x sanggup nk menunggu saat2 dibedah,bila mana aku rasa mcm nk terjun tingkap,nk larikan diri..tp,tak boleh!huwaaa....


en.suami janji nk ikut skali isnin...hoyeh...aku suka p IJN sebab 1 sebab jer...

kafe dia best...!hihihi....


till then,baiiii....:)

No comments:

Post a Comment