Our Lil Prince...

baby

Friday, March 6, 2015

GO SHOP: ORIGINALRAW 10 FOUNDATION

siapa selalu tengok rancangan GO SHOP kat ASTRO?

mula-mula saya tengok rancangan ni, saya teringat ada satu kisah dalam cerita korea.Diorang guna cara nih untuk iklankan produk mereka. Dan sambutan memang hangat lah.Bayangkan berapa juta orang yang ada Astro kat rumah?Call masuk nisbah lebih kurang 100 call per minit. Anggaran lah..

Ada satu produk yang saya tengok..bikin hati rasa nak je call terus no tertera. Tapi hati kata, nanti dulu...sabar..ahhaha..duit tu..duit..
cer teka,produk ape?

ORIGINALRAW 10 FOUNDATION.


bikin saya gila bayang. harga 169 untuk 2 ketul foundation. mana boleh tahan jiwa raga nih oiii.
sikit lagi tangan saya nak dail no tertera.haha..
bayangkan model kat situ bila pakai foundation nih, dari muka yang jeragat jerawat semua bleh hilang..terus tak nampak kecelaan pada muka. opkos lah saya rasa teruja. tambahan pulak, kawan saya ada yang dah beli. teringin weh..sungguh teringin!
Macam magic kan..?pakai je hilang segala cela kat muka!

Saya tarik nafas..lepas..pastu saya cakap kat diri sendiri..ni semua sementara...sementara sahaja!hehehe..makan shaklee pon boleh cantik.boleh gebu..boleh glowing..natural lagi tau..tak perlu tepek2 bedak bagai..tapi kenalah makan selalu.amik selalu.baru kesannya nampak ketara.
Saya dah makan..saya dah consume..Alhamdulillah..setakat hari ni..saya sangat puasa hati kesan dari shaklee. Ambil ESP, GLA, dengan VIT E. Kesannya memang UMPPPHHHH...
Kalau bandingkan kulit saya yang dulu dengan sekarang, sangat lah berbeza!

kombinasi set kulit yang sangat umphhhhh!!!

Nak tau kesan yang paling ketara?Jerawat saya tak sudi nak timbul.Kesan jerawat yang hitam-hitam tu makin pudar!Kulit halussss je..

Tak percaya lagik?
meh la beli..dapatkan consultation dari saya..cara makan..cara guna...insyaallah, anda puas hati!!

eh, ESP ada PROMOSI bulan ni tau!
Jangan lepaskan peluang keemasan ini..sementara harga masih menjimatkan.
Bulan depan dah kena GST tau.lagi haruuuuu..








No comments:

Post a Comment