Our Lil Prince...

baby

Thursday, October 27, 2011

BLEEDING in LOVE..?

hep..xdeer maknenye tajuk di atas ngn citer di bwh ini sbenarnya...
i', bleeding...yes, that's true...tp bkn in love hokey...doc said, it's threathenend abortion...mcm menakutkan,kn?

Kelmarin,mlm deepavali, dlm pukul 3.00am, aku terbgn dr tido..bunyi mercun membingitkan tlinge aku..x bleh tahan wooo..!Aku bgn, trus pergi kat tingkap, jerit kuat2...terus diorg balik umh masing2 tidoo kot...geram sgt..nk main mercun pon, sok boleh lg..nih, pkul 3 pg duk bising2 lg..main jauh2 xnak...dekat tingkap umah aku jugak nk mainnyer ponnn.....

ok..tu citer selingan tuh...nih bru cite btul2...aku p la tandas, nk terkencing...korang tau ape aku nampak?hehe...bkn hantu bonceng ek...my panties, ada darah!terkejut ada, tergamaam pun yer...actually, ni bkn 1st time aku bleeding..before this, pernah skali..tp g serdang, doc cek, dia kata ok...so, bile kena skali lg nih, aku mcm risau x risau sgt la...tp, mmg xleh tido la mlm tuh...En.Ikmal nih, mmg jenis xbleh tgk darah..terus mcm nk pitam..crita pon xleh..ni kan plak tgk dgn mata kpala sdri..badan jer besar, tp penakut..haish..laki aku nih...lipas pon bleh melompat kalu dia jumpe...muka kemain gengster..haha...

kitorang wat keputusan pegi jumpe doc sok pg..sbb, dah malas nk pegi hosp serdang..mesti lambat siap nyer..standard la, kerajaan..kena la tunggu..org rmai...pagi soknya, aku pegi sarapan dlu, pastu terus ke klinik famili kat area umah ku...very lucky, klinik tu bukak..doc shidah namanya..very nice person..so, dia scan,kata babay ok..siap nampak muka,mata kepala lgik...LEGA!since baby ok, aku pon trus ok..tp doc bg mc aku smpai ujung mggu nih..lame,kn?hehe...dia suh berehat..bkn suh g jln2 kat soppim complex okeh...

tp, ingat, nama aku AKITAH, bkn Atikah..hehe...pas dpt mc, aku g jln kat warehouse sale mydear..rmainyer mmanusia..plus dgn ujan..mmg carik pasal namanya..tp, sempat aku grab bby carter..1 set ada 4 elai baju ngn stokin ada 6 pasang...trus balik umh...mlm tuh, tido start dr pas isyak lg..penat maybe..sbb mlm sbelum tuh x tido sgt duk fikir kn bleeding tuh...

sbenarnya, jauh di sudut ati aku, mmg risau sgt2 pasal bleeding nih...kalo bkn rezeki aku, aku redha..tp, subuh, aku smyg, aku doa kata Tuhan..kalo ditakdirkan bkn rezeki utk kami ada anak lg, kuatkanlah hati kami utk menerima ujian drMU ya Allah...tp, kalu masih rezeki kami utk ada zuriat, sihatkan lah dia di dlm perutku ini...selamataknlah bayiku...dan, kuatkanlah aku untuk terus mengandungkan zuriat ini smpai dia keluar...amin....

okeh...nk chiow dlu...doakan aku sihat ok...:)

No comments:

Post a Comment