Our Lil Prince...

baby

Monday, September 5, 2011

raya dan birthday...

RAYA...
Alhamdulillah, sempat aku berbuka dgn famili di kg wlau pon sehari.
1 perkara yg dpt aku tgk masa raya tuh, raya kami dah x semeriah dlu..huk3...nape yer?mungkin sume dh ada famili masing2..so, tumpuan bkn lagi terarah pada yg satu...
ape2pun,syukur...sbb kami masih lg dpt meraikan bersama2 mak n ayah..masih lg dpt berjumpa famili kami, adk beradik kami...hope, thn dpn masih diberi umur yg panjang supaya dpt lg bertemu ramadhan n syawal...insyaallah, bertiga..:p

kepada kakakku(k.nie..)harap bersabar menempuh dugaan yg mungkin amat besar pd mu...pd famili mu..mungkin ganjarannya akn lebih besar nnti...sape tau...cuma, yg merisaukan aku, anak2 yg mungkin memendam rasa..emosi..kesian sungguh..

BIRTHDAY...

okeh..nak cite pasal birthday plaks...hehe
sian aku kn..?x ingat tarikh...pepagi bgn, tanggal 1 sept(raya ke-3), BIL(asrul) tetiba wish birthday..mak aih..rupa2nya birthday aku!camner aku leh x ingat nih...n..paling x sangka, my hubby pon x ingat jugak!haish..!marah?xpon..sbb aku mmg jenis x suka sambut birthday..so, bila hubby aku pon x ingat, aku x rasa ralat pon..(sbb, aku pon slalu x ingat birthday dia..!hahah)...
mmg bkn budaya dlm kuarga kami utk mengingati tarikh hari lahir..sbb tu lah, aku sdri x brapa gemar menyambut hari lahir..tp, mungkin bila dh ada anak sdri nnti, aku akn ingat tarikh lahir ank,setahun sbelumnya lg..haha...

satu harapanku sempena ulang tahun kelahiranku ini,semoga Allah merahmati kami sekeluarga, ank yg bakal lahir nnti sempurna sifat dn akalnya, moga diberi umur yg panjang utk terus berbakti pd agama dan kuarga...insyaallah..amin...

p/s:skang nih, dh duk terfikir2 dh, camner la gaknya rupa babyku nnti ek..:p
      mesti cerah macam mak ayah dia ek... haha...





















No comments:

Post a Comment